Totalul afișărilor de pagină

24 octombrie 2010

Pe cale...

Azi..... alta zi care a trecut si sa asezat in dosarul amintirilor. Inca o zi inconjurat de lucruri noi si lucruri vechi. Un contrast intre viitor si trecut....azi.
Azi este o zi normala, dar in orice moment ea va deveni speciala.
Inconjurat de oamenii care parca nu vad altcefa decat probleme si apasare, am realizat ca exista o cale.... de a fi tu insuti, de a fi fericit,de a face tot ce iti place si te reprezinta.....

Calea aceea pentru mine este de a observa... si a invata. Acest lucru ma face fericit si poate (mai mult ca sigur) si fericit. Nu pot totusi sa nu fiu melencolic si sa imi aduc aminte de alte zile... in care eu eram in cautarea lui EU. Cine sunt ? Ce sa fac ? Oare ? Dar daca ?..... intrebarile care au fost puse de fiecare om la un moment in viata lui.... nu ma laud ca le-am gasit sensul.... dar in fiecare zi gasesc  raspunsurile... si faptul care este cel mai interesant este ca aceste raspunsuri sunt in fiecare zi diferite... astfel in fiecare zi deveniind un nou EU.......

Morala : ar fi ca o persoana este unica, in fiecare zi si acel lucru ne face diferiti. Fiindca in fiecare zi  suntem diferiti de oricine..... Cat timp iti vei pune intrebari vei afla si raspunsuri....

Toate cele bune.... va ureaza Soaptele Prin Fum.

2 comentarii:

Ea. spunea...

Partea buna e ca intrebarile nu se vor termina niciodata si raspunsurile lafel.

Unknown spunea...

Raspunsurile sunt simple. Noi le complicam.