Totalul afișărilor de pagină

23 octombrie 2010

Fumul.. de tigara

Inca o noapte... de meditatie. Nu stiu de ce dar in unele nopti ( ca aceasta) cand am langa mine pachetul de tigari si sticla de apa minerala...stau si ma gandesc la ce inseamna viata pentru mine...
Ar fi multe.... dar unele lucruri sar in evidenta.....

Oricum ar fi... totul este linistit si abstract... la fel ca viata de zi cu zi. Poate sunt eu melancolic... sau poate chiar am nevoie de un intaritor....  in urma meditatiilor pe care le-am avut pana acum... important este ca dupa ce a mai trecut o zi din calendar, sa faci o pauza si sa te gandesti la ce a insemnat ziua care a trecut, si cu bune si cu rele si daca am invatat ceva din aceea zi.... inseamna ca ziua aia a fost una speciala.

Morala : nu cred ca este una importanta.... doar faptul ca intr-un final suntem ceea ce alegem sa fim, si asta este cel mai important lucru.

Toate cele bune..... va ureaza Soaptele Prin Fum.

Niciun comentariu: