Totalul afișărilor de pagină

23 octombrie 2010

Classy....

Azi am decis sa renunt la stilul meu de a ma imbraca.... am decis sa ma imbrac casual-elegant... nu stiu de ce .... poate fiindca am simtit nevoia sa las in urma copilaria si sa devin responsabil.... acum sunt constient ca un palton sau niste pantofi nu o sa ma schimbe ca persoana.... si stiu ca am cazut (poate) in pacatul de a fi superficial....

dar sunt foarte sigur ca aveam nevoie de o schimbare.... oricum vorba ca "nu haina il face pe om" tiind sa cred ca are 2 sensuri... la fel cum au toate... unul bun in care te indeamna sa nu pui pret pe lucruri materiale ci pe suflet si constiinta... iar altul este ca cateodata.... haina chiar il face pe om.... ceea ce este deja o chestiune de semantica....

per total azi a fost ziua marelor schimbari pe plan vestimentar.... azi am fost classy. Morala : O schimbare este un lucru bun dar doar daca aceea schimbare nu te afecteaza ca persoana. Haina poate nu il face pe om dar Gandirea da.

Toate cele bune.... va ureaza Soaptele Prin Fum.

Un comentariu:

Marmo spunea...

Nu te pot schimba hainele ,culoare parului , nimic din aspect nu te poate schimba ca persoana ... dar cand te tot schimbi ajungi sa te pierzi pe tine pe drum si sa te uiti in oglinda intreband : cine esti ?