Totalul afișărilor de pagină

20 octombrie 2010

Drumul..

Azi a inceput cu o trezire brusca la ora 8:35 dupa 4 ore de somn.... desigur ca am rezistat doar cat sa fumez o tigara si sa beau un ceai. Dupa ce m-am pus din nou la meditatie cu ochii inchisi si m-am trezit la ora 13:00 a inceput calvarul......

A trebuit sa umblu prin vreo 9 magazine ca sa fac cumparaturile necesare... pe langa faptul ca am intrat in lumea artificiala din Mall... am reflectat putin si la oameni din jurul meu....

Intotdeauna un om care intra in magazin cumpara sau va cumpara in 7 zile un produs din acel magazin.
Intotdeauna vanzatorul iti va arata ofertele si produsele aditionale/promotionale pe care unii oameni creduli le vor cumpara.
Intotdeauna mentalitatea de afisare a averii si a snobismului va exista.

prin urmare dupa o lunga zi de epuizare... am ajuns in locul meu fericit.. unde m-am putut relaxa si zambi dupa o zi fooooarte lunga....
pe drumul spre casa in tramvaie aceasi mizerie si oameni abatuti... un contrast imens fata de stralucirea din magazine....
Se pare ca in lumea reala sa ai ultmii pantofi sau ultima poseta/rochie nu este un lucru crucial cum cred alti...
Totusi exista speranta, ca in statie unde am vazut doi oameni impartind aceasi tigara fara sa scoata nici un cuvant... pastrand o tacere linistitoare....

Morala zilei de azi : cred ca ar fi sa fii tu insuti si sa nu uiti ca micile placeri sunt cele care te fac fericit si unic....

Toate cele bune... va ureaza Soaptele Prin Fum.

Niciun comentariu: